ти играеш, доброто печели
#гудгейм е движение за благотворителност чрез видео игри, създадено с цел да даде възможност на българската гейминг общност да реализира проекти и да подкрепя благотворителни каузи, свързани с осигуряване на достъп до знание.
Нашият екип вярва, че знанието е основен двигател за просперитет на всяко общество.
#гудгейм бе инициран през 2021 година от TDB Play
ПРОЕКТ: 12 ОТ ЛИЦАТА НА ГЕЙМИНГА
В нашата първа инициатива ще представим част от пъстрата палитра “геймъри” в България. Избрахме хора, с различни професии и житейски път, за които видео игрите имат съществена роля, за да ги срещнем с изявени български журналисти, които да представят техните истории.
КАУЗА: PREPODAVAME.BG
В послените месеци на 2021, #гудгейм започна първата си благотворителна кампания в подкрепа на prepodavame.bg – платформа за “Заедно в Час” за ресурси, уроци и източници, които помагат на българските учители да създадат интересни, увлекателни и качестени уроци в класните си стаи.
Main Quest: фондонабиране за prepodavame.bg
Целта ни беше да наберем 30 000 лв. Успяхме да достигнем 19 172 лв (почти 2 от 3 звезди, следващия път ще си подобрим final score-a) в рамките на 2 онлайн събития:
четвъртия Български Гейминг Маратон и 72 75-часовия благотворителен лайвстрийм #гудгейм спринт
ПРИСЪЕДИНИ СЕ КЪМ #ГУДГЕЙМ!
Екипът на #гудгейм отправя отворена покана към играещите видео игри, създателите на гейминг съдържание, гейминг студиата и компаниите, свързани с индустрията, да се включат в инициативата чрез различни механизми – благотворителни стриймове, турнири, създаване на in-game предмети с благотворителна цел, онлайн събития, разпродажби и т.н.
Можеш да се включиш по време на Българския Гейминг Маратон, организиран от TDB Play на 19 декември 2021 г. и да споделиш с твоите приятели и последователи.
Проектът “12 от лицата на гейминга” ще срещне дванадесет изявени български журналисти, които ще представят историите на дванадесет личности и ролята на видео игрите в живота им.
В рамките на проекта екипът ни планира да реализира видео интервюта за актуални теми като – „Световните трендове в гейминга“, „Бизнес възможностите в индустрията на видео игри“, „Геймингът като поп-културен феномен“, „Образованието и видео игрите“ и други. Целта ни е да положим основите за промяна на общественото мнение за “геймърите” и гейминга, както и преосмислянето на остарялата стигма.
Ако в качеството Ви на журналист темата е интересна за вас или Вашата медиа, не се колебайте да се свържете с нас!
Ако сте представител на фирма, организация или медия, която желае да научи повече за нашите проекти и каузите, които подкрепяме, може да се свържете с нас за да обсъдим възможности за сътрудничество.
Ако геймингът и знанието са близки до сърцето ти, запиши се за нашия нюзлетър, за да бъдеш информиран за бъдещи проекти и кампании в подкрепа на смислени каузи!